Friday, March 8, 2013

To the fellow who carried my bag last 12/21/12, i'll never forget your help :)

If you ever see this and know that it's you that I mean, I guess you'll not be able to read & understand this. It really sums up all my feelings for you, kind of a confession.

btaw, thanks for the help, I owe you a lot. :)

您好!我只是想感谢你为我把我的包,我不知道原因,你为什么对我自愿把我的包,但请相信我,我真的很感激它,一点帮助,我很佩服你。我知道这是一种尴尬,但在第一,那么也许如果上帝能给我们再次交谈的机会,我可能会采取它作为一个大礼物,他。我会抓住这样的机会跟你说话更舒适,要知道,你甚至更好。这是很奇怪的,只是彼此打个招呼,有时当我们没有任何其他选择。我知道,有很多很佩服你,但我不介意。我没有看到它作为一个竞争,但作为回报,我尊重他们,因为我明白为什么他们会觉得这样的感觉对你的感觉,也许是因为你是什么样的人,真是你的笑容让我的心扑。

No comments:

Post a Comment